Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Jag kan inte sova.... klockan är snart åtta och tjejerna sover!!!???

Av Malin - 12 juni 2010 07:57

Sitter med en kaffe i handen, har suttit här sen halv sju imorse nu... Jag har liksom ett pirr i kroppen, skitjobbiggt! Har vaknat typ hundra gånger inatt, kan inte sova, så nu gick jag upp, astrött!!!!

Tjejerna sover fortfarande, helt galet, med tanke på att de ALDRIG brukar sova längre än 6.30

Ida-gumman har haft feber inatt, så det är väl förståeligt om hon sover lite längre, men herregud, så här länge är inte vanligt i vår familj.

 

Jag fick ett mejl av min farmor sent igår kväll...

Min kusin Sandra skulle få sin bebis några veckor efter mig, slutet augusti tror jag... Men den lille ville komma ut tidigare! Igår morse fick hon och Johan en liten kille, en Teodor! Stort Grattis till er!

Enligt farmor mådde han förhållandevis bra, trots att han va 2mån förtidig! Men de är ju så otroligt duktiga på neonatalen nuförtiden så allt kommer nog att gå jätebra för dem! Kram på er!

 

NU till en annan grej! Jag håller på att bli galen på mig själv! Jag kan bara inte bestämma mig vilken vagn vi ska till bebisen! Nu är jag i vecka 36+ och jag vet inte vad vi ska ha???

 

Jag "tvingade" stackars Putte att åka till Haninge för å köpa en vagn igår kväll som jag hittat sjukt billigt på Blocket....

Det är en Emmaljunga Duo Edge... En riktig klassiker!

Vi har ju haft många olika vagnar till tjejerna, typtestat alla... Men nu har jag fått för mig att jag vill ha en "riktigt ordenligt mysig och ombonad liggvagn"!!!!

Vi fick med en mass tillbehör, skötväska, regnskydd, åkpåse, fotsack, parasoll!!! Den är verkligen rejäl och jag har klämt, känt och rullat den sorten på Babyland många gånger!!!

 

Men sen när Putte kom med den igår så var den verkligen i jättefint skick, men Shit vad Stor!!! Den tar typ upp halva bakluckan!!!

 

Så här ser den ut, men en annan färg:

 

Klicka för att se nästa bild

 

Annars är jag väldigt sugen på Brio Sing:

 

Klicka för att se nästa bild
Hjälp!!!
Vilken ska vi ha?
Puss o kram

 
 
Camilla

Camilla

12 juni 2010 12:41

Jag gillar den rosa. Om det blir en tjeje är den ju sjävklart perfekt! Den ser mysig ut och är till och med modern, jättefin ! :)

Välj den som drar sig till dej allra först!

http://justclick.bloggplatsen.se/

http://justclick.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Petra

12 juni 2010 15:19

Jag tycker den vita âr den finnaste, lugn fôr ôgonen :)

 
Sandra

Sandra

14 juni 2010 14:02

Jag tycker ni ska behålla den ni redan har.
Tänkt så mysigt bebis kommer ha där i :-)

För övrigt så sov mina barn också länge i helgen, vet inte vad det var för fel :-p

Kram

http://mammasandra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 21 juli 2010 07:46

Inge roligt alls säger jag bara!!! E riktigt bitter nu..... Det hade väl varit någorlunda ok man inte hade två andra små kottar som man måste underhålla, springa efter och vara en "trevlig" och " snäll" mamma till... Det är inte lätt att hålla humöre...

Av Malin - 19 juli 2010 08:05

Har sovit ganska hyffsat i 2 nätter nu ialfl... Inte så vidrigt varmt på nätterna, men tydligen så ska värmen komma igen resten av veckan! För min del får det gärna va lie svalare...   Nä... ingen bebis än.... Så surt! Tre dagar över tiden nu :...

Av Malin - 16 juli 2010 13:35

Sitter ensam hemma och surfar runt för tillfället! Tjejerna e ute och badar med mormor och Roffe. Putte är ute nånstans... Jag orkar inte göra nånting!!! Ja, snart går man ju på övertid.... morr!!! Igår kväll kände jag ett jäkla tryck neråt.......

Av Malin - 15 juli 2010 10:32

Ja, en dag kvar till beräknad födsel! Läskigt! Trots att jag fött två skruttar e jag skitnervös denna gång.... skumt! Känner av förvärkar typ hela tiden, så jäkla irriterande när man tror att det e på G! Ida kom två dagar efter Bf, så kanske sö...

Av Malin - 10 juli 2010 12:10


Sitter inne i värmen, men ännu varmare ute, puh! Har precis lagt Ida för en liten tupplur. Tuva sitter i soffan å ser på film! Va med tjejerna i parken i förmiddags. Där träffade vi bästa kompisarna Max o Petronella, de leker så sjukt bra ihop, d...

Presentation


Mina härliga ungar, Ida o Tuva!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Bloggar jag kikar in på...


Ovido - Quiz & Flashcards