Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Malin - 9 juli 2010 14:01

Har inte varit speciellt aktiv här på lääänge! Sorry!

Har varken haft lust, ork eller tid ; )

Det enda livet kretsar kring just nu är ATT Bebisen Ska Komma Ut, helst, TYp NU!!!

Imorn e det v 40!!!

Stackars min man och mina barn som får stå ut med mig nu... Snacka om Gravid Grinig!Allt är svettigt, jobbigt, kan inte sova i nån ställning, allt är obekvämt och kläderna sitter som korvskinn ; )

Trots mitt griniga humör,försöker jag göra roliga grejer med tjejerna, åka o bada, käka glass osv.... Det man nu orkar i denna värme!

Längtar sjukt mycket tills detta är över, bebisen ute och hela familjen har åkt på semester!!!

Putte jobbar i helgen sen e han ledig, ca 7 veckor blire nog, SKÖNT!!!


Nä, nu ska jag väcka lillskruttan som sovit middag!

Ut å svalka av barnen i plaskis tror jag nog det blir!


Puss Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina härliga ungar, Ida o Tuva!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Bloggar jag kikar in på...


Ovido - Quiz & Flashcards