Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Malin - 15 juli 2010 10:32

Ja, en dag kvar till beräknad födsel! Läskigt!

Trots att jag fött två skruttar e jag skitnervös denna gång.... skumt!

Känner av förvärkar typ hela tiden, så jäkla irriterande när man tror att det e på G!

Ida kom två dagar efter Bf, så kanske söndag för den här då ; )


Min mamma och hennes Roffe va här för en timme sen och hämtade upp tjejerna, de skulle ta en hel dag på Gröna Lund!

Så himla roligtför mina småtjejer, behöver jag ens nämna att Tuva va överlycklig : )


Tack Snälla Mamma o Roffe för lite avlastning, så jag får en chans att vila lite!

De blir kvar tills på lördag, mamma hopas ju självklart på att bebben ska komma innan dess ; )


Snart ska jag å Putte röja upp lite här hemma, får se om vi bara blir hemma och slappar eller om vi drar ut och tar ett dopp nånstans!


Tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina härliga ungar, Ida o Tuva!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!

Bloggar jag kikar in på...


Ovido - Quiz & Flashcards